سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 تا از بهترین مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران کجاست؟ چگونه بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک را پیدا کنیم؟ مزایای بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک چیست؟ در این مقاله 7 تا از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در تهران را به شما معرفی می کنیم، تا وقتی که گیربکس اتوماتیک خودروی شما خراب شد، راحت تر برای انتخاب آن ها تصمیم بگیرید.

تعمیر گیربکس های اتوماتیک در مقایسه با گیربکس های دستی بسیار سخت و دشوار است و نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد. به دلیل پیچیدگی بالای گیربکس های اتوماتیک، تعمیرات آن کار هر مکانیکی نیست و اگر به مراکز غیرحرفه ای مراجعه کنید، هزینه ها و مشکلات گیربکس چندین برابر می شود.

بهترین کار در هنگام خرابی گیربکس اتوماتیک این است که به یک تعمیرگاه حرفه ای و تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه کنید. کارگاه های تخصصی با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و همچنین تجربه خود به راحتی می توانند ایرادات گیربکس را تشخیص داده و در کمترین زمان ممکن گیربکس خودروی شما را تعمیر کنند.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران

امروزه تعمیرگاه های زیادی در ایران به خصوص تهران وجود دارد که تعمیرات گیربکس اتوماتیک را انجام می دهند، اما انتخاب بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران می تواند خیال شما را از تعمیرات حرفه ای راحت کند. برای راحتی شما همشهریان عزیز 7 تا از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در تهران را لیست کرده ایم.

1- تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تک گیربکس

تعمیرگاه تک گیربکس یکی از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک خودرو در تهران می باشد. تک گیربکس دارای پیشرفته ترین و مجهزترین امکانات مدرن روز دنیا و متشکل از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای می باشد. قبل از شروع تعمیر، عیب یابی انواع گیربکس های اتوماتیک خارجی و داخلی در تعمیرگاه تک گیربکس به صورت رایگان انجام می شود و پس از آن مشکلات و ایرادات به وجود آمده و هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک به صاحب خودرو گزارش می شود. . پس از تایید و رضایت مالکان خودرو، تعمیر آغاز خواهد شد.

یکی از مزیت های مهم تعمیرگاه تک گیربکس، گارانتی کتبی سرویس این مجموعه است. کلیه قطعات تعویض شده و خدمات انجام شده در تک گیربکس با یک سال گارانتی کتبی به مشتری ارائه می شود. در صورت خرابی در مدت گارانتی می توانید به تعمیرگاه تک گیربکس مراجعه کرده و بدون پرداخت هیچ هزینه ای ایرادات گیربکس را برطرف کنید.

آدرس تعمیرگاه فوق تخصصی تک گیربکس: تهران، انتهای یادگار امام، سی متری جی، پلاک 193.

2- مجموعه تخصصی تعمیرکار

مجموعه تخصصی تعمیرکار یکی دیگر از بهترین تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک در تهران است که متشکل از متخصصان مجرب می باشد. این مجموعه از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات برای تعمیر گیربکس اتوماتیک استفاده می کند. لازم به ذکر است که این مجموعه گیربکس های اتوماتیک را به صورت رایگان عیب یابی می کند. یکی از مزایای این تعمیرگاه ضمانت نامه کتبی 12 ماهه خدمات و قطعات میباشد.

آدرس مجموعه تخصصی تعمیرکار: میدان هروی، خیابان وفامنش، بلوار مژده، انتهای خیابان دماوند، جنب کارواش مژده

3- تعمیرگاه بیمارستان خودرو

مجموعه بیمارستانی خودرو را نیز می توان در لیست بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک تهران قرار داد. تعمیرگاه بیمارستان خودرو تعمیرات انواع گیربکس اتوماتیک نیسان، بنز، پورشه، بی ام و، تویوتا، هیوندای، پژو و ... را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهد. این مجموعه متشکل از تعمیرکاران حرفه ای و متخصص بوده و عیب یابی گیربکس اتوماتیک را با استفاده از تجهیزات مدرن انجام می دهد. همچنین تمامی قطعات استفاده شده در این مجموعه اورجینال و درجه یک می باشد.

آدرس: تهران- ستارخان- جنب برق الستوم- خ نیرو

4-  تعمیرگاه تخصصی آقای اتومات

مجموعه تخصصی آقای اتومات یکی از بهترین مراکز تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران است و بیش از 30 سال است که در زمینه تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک فعالیت می کند. این مجموعه کلیه خدمات و قطعات ارائه شده به مشتری را با ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد. تعویض روغن، سرویس های دوره ای، تحویل قطعات کمیاب از جمله خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه اقای اتومات می باشد.

آدرس مجموعه آقای اتومات: میدان ملت- خ طاهر- پلاک 49،

5- تعمیرگاه تخصصی دشتی

تعمیرگاه تخصصی دشتی یکی دیگر از مراکز تخصصی است که نام خود را در لیست بهترین تعمیرگاه های گیربکس خودرو در تهران قرار داده است. در مجموعه دشتی انواع گیربکس اتوماتیک لوکس با 12 ماه گارانتی تعمیر می شود. تمامی قطعات استفاده شده در مجموعه دشتی اورجینال و درجه یک می باشد. این گروه در تعمیرات گیربکس اتوماتیک تخصص دارد و در صورت نیاز قطعات را به اکثر نقاط کشور به صورت اصل و اورجینال ارسال می کند.

آدرس مجموعه دشتی: کرج، جاده ملارد، ورودی سه راه حافظیه

6- مجموعه تخصصی گیربکس وان

مجموعه گیربکس وان از سال 2007 شروع به کار کرده است. این مجموعه فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و هم اکنون به عنوان یکی از بهترین مراکز تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته می شود. گیربکس وان یکی از قدیمی ترین تعمیرگاه های تهران است که خدمات خود را با ضمانت نامه کتبی به مشتریان ارائه می دهد. تمامی اساتید این مجموعه مجرب و آموزش دیده می باشند.

آدرس مجموعه تخصصی گیربکس وان: تهران، جاده مخصوص کرج، بلوار ایران خودرو جنوبی، خیابان زامیاد، گلها، پلاک 32،

7- مجموعه آنلاین گیربکس

مجموعه آنلاین گیربکس یکی دیگر از بهترین مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است که به غیر از تعمیر گیربکس اتوماتیک به صورت تخصصی به تعمیر خودروهای خارجی با گارانتی طلایی نیز می پردازد. آنلاین گیربکس از سال 2007 شروع به کار کرده و بیش از 20 سال است که به تعمیرات انواع خودروهای کره ای، چینی، ژاپنی، آلمانی و غیره مشغول است.

آدرس مجموعه آنلاین گیربکس: تهران - میدان توحید - خیابان نصرت غربی

نتیجه گیری:

   امروزه اکثر خودروهای تولیدی از گیربکس اتوماتیک استفاده می کنند. گیربکس های اتوماتیک مزایای زیادی نسبت به گیربکس های دستی دارند. اما یکی از معایب بزرگ آنها هزینه بالای تعمیر گیربکس اتوماتیک است. سعی کنید همیشه در زمان خرابی گیربکس کمی تحقیق و پرس و جو کنید و بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنید تا هزینه های شما افزایش پیدا نکند.

منبع: آفتاب نیوز