سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درآمد و تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در ایران

بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

گسترش نیوز : بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک چگونه است؟ این سوال یکی از سوالات متداول افراد علاقه مند به تعمیرات خودرو در بازه های زمانی مختلف می باشد. به طور کلی تعمیر گیربکس اتوماتیک کار ساده ای نیست. از آنجایی که خودروهای چینی موجود در بازار کیفیت ساخت پایینی دارند و به راحتی آسیب می بینند، مهارت هایی مانند تعمیر گیربکس اتوماتیک بسیار مهم شده است. امروز به درآمد یک تعمیرکار گیربکس اتوماتیک و بازار کار این حرفه خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

بررسی بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

بیایید کار خود را با پاسخ به یک سوال مهم و کلیدی آغاز کنیم: بازار کار تعمیر گیربکس اتوماتیک چگونه است؟ امروزه بسیاری از خودروهای مونتاژ شده چینی و ایرانی با گیربکس اتوماتیک ضعیف عرضه می شوند. این گیربکس ها نه تنها در خودروهای چینی موجود است، بلکه نسخه های متنوع آن را در خودروسازی ایران نیز می توان مشاهده کرد. تکنسین های ماهری که به طور کامل در گیربکس های اتوماتیک مسلط هستند می توانند بر بازار کار تأثیر بگذارند.

بسیاری از کارشناسان فعال در این زمینه دوره های آموزشی لازم را طی نکرده اند و همین مشکل باعث مساعد بودن وضعیت بازار کار برای افراد تازه وارد و مشتاق شده است. اگر شما نیز به دنبال یک زمینه کاری خاص و سودآور هستید، می توانید از هم اکنون به عنوان یک تکنسین گیربکس اتوماتیک کار خود را شروع کنید. بازار کار مکانیک گیربکس خودرو در ایران هر روز در حال گسترش و بهتر شدن است. البته یک سری چالش های خاص در این بازار وجود دارد که با توجه به یک سری نکات خاص، علاقه مندان می توانند بر همه آنها فائق آیند.

یک تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در ایران چقدر درآمد دارد؟

درآمد  تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

حتما می پرسید درآمد تعمیرکار گیربکس اتومات در ایران چقدر است؟ پاسخ به این سوال آسان نیست. زیرا پارامترهای زیادی بر درآمد تکنسین های فنی در زمینه تعمیر گیربکس تاثیر می گذارد. تجربه، سطح مهارت، موقعیت مکانی و تعداد مشتریان از جمله مواردی است که درآمد تعمیرکار گیربکس خودرو را تعیین می کند.

البته درآمد یک تعمیرکار حرفه ای گیربکس اتوماتیک را نمی توان به طور کلی تعیین کرد، اما این کار جزء مشاغل سودآور و پررونق محسوب می شود. به خصوص اگر بتوانید مهارت های لازم را به طور کامل یاد بگیرید، در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار خواهید شد که در نهایت درآمد ماهانه مطلوبی خواهید داشت. بنابراین، اگر به دنیای تعمیرات گیربکس خودرو علاقه مند هستید، باید مدتی را صرف یادگیری این شغل پردرآمد کنید.

چگونه به یک تعمیرکار حرفه ای گیربکس اتومات تبدیل شویم؟

تا اینجای مقاله، فهمیدید که بازار کار یک تعمیرکار گیربکس اتوماتیک یکی از سودآورترین مشاغل در زمینه مکانیک خودرو است، اما به شرطی که به تمام فوت فن های آن، بصورت تخصصی تسلط داشته باشید. خب سوال خیلی از شما عزیزان این است که چگونه می توان در کمترین زمان ممکن تعمیر گیربکس اتوماتیک را به صورت حرفه ای یاد گرفت؟

برای پاسخ به این سوال به یکی از مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران به نام تعمیرگاه تک گیربکس رفتیم تا پاسخ تخصصی شما را ارائه دهیم.

به گفته کارشناسان تک گیربکس: هر فردی که می خواهد یک تعمیرکار تخصصی گیربکس اتوماتیک شود و در آینده برای خود یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک راه اندازی کند:

  • اول باید به این کار علاقه و سپس پشتکار داشته باشد تا وسط راه گیر نکند.
  • پس از تعیین اهداف، باید در یک دوره آموزشی شرکت کند تا به صورت کتبی با قطعات و اجزای داخلی گیربکس اتوماتیک آشنا شود.
  • مهم ترین مرحله در یادگیری تعمیر گیربکس اتوماتیک حضور در کارگاه های حرفه ای به صورت کارآموز است تا علاوه بر آموزش عملی، تجربیات لازم را نیز کسب کند.

بله اینها مهمترین نکاتی بودند که کارشناسان تک گیربکس به آن اشاره کردند. بنابراین، برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای، باید در یک مرکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک کار کنید تا تمام ترفندهای ریز و درشت آن را یاد بگیرید. اگر علاقه مند و پیگیر باشید، پس از یک سال می توانید به عنوان دستیار یک تعمیرکار حرفه ای درآمد کمی کسب کنید.

اما بعد از 2 الی 3 سال می توانید به یک تعمیرکار با تجربه و حرفه ای تبدیل شوید. در این صورت می توانید برای خود تعمیرگاه باز کنید و درآمد بی نظیری کسب کنید. یا می توانید به عنوان تعمیرکار حرفه ای در مراکز تخصصی مانند تک گیربکس با حقوق بسیار بالا مشغول به کار شوید.

آموزش عملی تعمیر گیربکس اتوماتیک تک گیربکس

تعمیرگاه تک گیربکس یکی از قدیمی ترین مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران می باشد. تک گیربکس تاکنون استادان زیادی را آموزش داده است. اگر شما هم به تعمیر گیربکس اتومات علاقه مند هستید می توانید به سایت تک گیربکس مراجعه کرده و پس از مشورت با کارشناسان تک گیربکس و در صورت نیاز اقدام به استخدام و شروع به یادگیری نمایید.

منبع: گسترش نیوز